13 Ocak 2011 Perşembe

çeyiz, ne görsem çeyiz:)

arkadaşlar daha öncede nişanlı olduğumu söylemiştim sizlere .yaza düğün hazırlıkları yapmaya başladık.
ne kadar zor bişeymiş daha düğüne kaç ay var ben şimdiden zorlanmaya başladım bile. bişeyler seçmek bişeyler beğenmek o kadar zorki.

ben genelde alışveriş için sanal alemi kullanıyorum:) internetten çok şey getirtim nevresim takımlarımın hepsini internetten getirtiyorum ve hepside ç ok güzelller.daha doğrusu ben ilginç şeyler bulmayı çok seviyorum bulduğumdada kaçırmadan alıyorum.size en son getirttiğim bu şeker şeyi göstermek istedim.
bu harika dudak şeklindeki telefona bayıldım çok hoşuma gitti ve sizlerlede paylaşmak istedim.ben hemen aldım daha gelmedi yurtdışından gelece k onun için biraz uzun sürecek .ama gelir gelmez sizlerel paylaşacağım.eğer sizde beğendiyseniz ve bu harika dudağı evinizde görmek isterseniz bir tık tık la hemen sipariş verebilrsiniz.
internetten ürün getirttiğim siteleride sıralamak istedim. markafoni - limango - gittigidiyor - sahibinden - tchibo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder