7 Ocak 2011 Cuma

ayakkabı tutkusu:)

çılgınca bir ayakkabı tutkum olduğunu size daha önce söyledimmi bilmiyorum ama o kadar ayakkabı alıpta hala ayakkabım yok diye ağlayabilecek kadar doyumsuzum::)
seviyorum ayakkabı bolluğunu.
az önce gitti gidiyorda gezerken çok şeker ayakkabılar buldum mutlaka gezip bakmalısınız.
bakalım sizlerin zevkinede hitap edecekmi. bakmaya değer..

bu iki renk gri fuşya birbirine çok yakışıyor.
bunlarada bayıldım. çok ciciler

bu japon ayakkabılarına bayıldım:( üzülerek söylüyorum ki 38 numarası yok fiyatı çok uygun 59 tl hemen alacaktım bi tane fakat benim ayak numaram harici tüm numaralar var.. bence gitti gidiyora uğramalısınız



bu ayakkabılarında her rengi var ben iki rengini koydum ama gece mavisi,toz pembe,siyah,camel, kahve renginide bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder